طرح کارآفرینی کاریزون

 

 "جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کاریزون اینجا کلیک کنید"

 

 

 


مدیریت کانالهای توزیع 0

مدیریت کانالهای توزیع

مقدمه

یکی از مهمترین چالش های مدیران بازاریابی و تولیدکنندگان، انتقال کالاهای تولیدی خود به بازارهای هدف است. بر این اساس تصمیم‌گیری در خصوص شیوه انتقال کالا به محل خرید یا مصرف، از جمله تصمیمات مهمی است که مدیر بازاریابی با آن مواجه است.

10 ابزار و مفهوم کلیدی مدیریت 0

10 ابزار و مفهوم کلیدی مدیریت

مفاهیم زیر را به عنوان 10 ابزار و مفهوم کلیدی مدیریت برگزیده‌ است. این مفاهیم، رایج ترین مفاهیم مورد استفاده در مدیریت و کسب  و کار هستند که شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام ، توضیحات کاملی را پیرامون آنها مطالعه فرمایید.

هورکا چیست ؟ 0

هورکا چیست ؟

هورکا به عنوان یک اصطلاح تجاری در صنعت خدمات محصولات غذایی یا شرکت‌های پخش نوشیدنی و مواد غذایی بکار برده می‌شود و مخفف سه کلمه هتل؛ رستوران و کترینگ است.

اصول اولیه اعطاء یا اخذ نمایندگی 0

اصول اولیه اعطاء یا اخذ نمایندگی

مقدمه : چنانچه مایل به اخذ نمایندگی برای توزیع کالائی باشید و یا کالای وارداتی خود را مایلید در اختیار مراکز پخش قراردهید در عقد قرارداد به نکات زیر توجه کنید.

- مدت زمان آزمایشی پخش و فروش

فروشنده موفق 0

فروشنده موفق

مقدمه : چنانچه بعنوان یک فروشنده برای عرضه کالا در جامعه ایران فعالیت مینماید. برای موفقیت بیشتر به نکات زیر توجه کنید:

1. مشاوره خریدار باشید تا ویزیتور

تحلیل SWOT چیست ؟ (SWOT Analysis) 0

تحلیل SWOT چیست ؟ (SWOT Analysis)

تحلیل SWOT ابزاری کارآمد برای شناسایی شرایط محیطی و توانایی های درونی سازمان است. پایه و اساس این ابزار کارآمد در مدیریت استراتژیک و همین طور بازاریابی، شناخت محیط پیرامونی سازمان است.

هوش هیجانی در مدیریت سازمان 0

هوش هیجانی در مدیریت سازمان

رهبری یک سازمان برای انطباق با تغییرات و به منظور بقا و رشد در محیط های جدید، ویژگی های خاصی را می طلبد که عموما مدیران برای پاسخ به آنها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.

رهبری یک سازمان برای انطباق با تغییرات و به منظور بقا و رشد در محیط های جدید، ویژگی های خاصی را می طلبد که عموما مدیران برای پاسخ به آنها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.

هوش هیجانی (EQ) 0

هوش هیجانی (EQ)

هوش عاطفی‌( هیجانی ) چیست ؟

برای سال های متمادی تصور بر این بود که IQ ( ضریب هوشی ) نماینده میزان موفقیت افراد است. در مدارس معیار اهدای جوایز به دانش آموزان تست هوش بود و حتی بعضی از شرکت ها برای پاداش از تست هوش استفاده می‌کردند. در دهه اخیر محققان در یافتند که IQ تنها شاخص ارزیابی موفقیت یک فرد نیست. آن ها در حال حاضر مشغول تحقیق درباره EQ ( هوش عاطفی ) هستند.

شمارنده