سبک های مذاکره تجاری 0

سبک های مذاکره تجاری

سبک مذاکره در هر کشور از ویژگی های فرهنگی آن کشور است. بنابراین به تعداد فرهنگ های گوناگون سبک های مذاکره وجود دارد و به سختی می توان به شناخت دقیقی از این گوناگونی ها دست یافت.

 مذاکرات تجاری و فنون مذاکره 0

مذاکرات تجاری و فنون مذاکره

مقدمه:

مدیران در انجام وظایف خویش نقش های متعددی را ایفا می کنند. نقش هدایت، دیده بانی، تشریفات، ترویج و نقش های دیگر که طبیعت کار آن ها است.

مذاکره نیز یکی از نقش های بسیار مهمی است که مدیران بخش قابل ملاحظه ای از وقت خود را به آن اختصاص می دهند.

تعریف مذاکره 0

تعریف مذاکره

برای مذاکره در کتاب ها ومقالات تعریف های مختلفی ذکر شده است. به طور کلی می توان گفت که به دلیل تنوع در ارتباطات میان افراد تعریف های متعددی برای مذاکره ارائه شده است.

زیره به کرمان نبریم ...! (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18) 0

زیره به کرمان نبریم ...! (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18)

فروش تنها کاری نیست که باید انجام دهیم بلکه باید یاد بگریم که قبل از تولید یا خرید یک کالا برای داد و ستد مراحلی هست که باید مورد توجه قرار گیرد و فروش مرحله آخر یک کسب و کار است. (البته بدون در نظر گرفتن خدمات پس از فروش و مباحث مربوط بهCRM)

استخدام فقط نشر آگهی نیست!!! (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18) 0

استخدام فقط نشر آگهی نیست!!! (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18)

همه ما کما بیش می دانیم در دوره ای که ما می خواهیم تجارت کنیم و کسب وکارمان را پیشرفت دهیم رقابت به شدت سنگین است و در کنار اینکه باید کاملا حواسمان را جمع کنیم تا در عرصه رقابتی عقب نمانیم لیکن جذب نیروی کار مفید یکی از عوامل پیشرفت و داشتن توان رقابت است.

نمونه هایی از تبلیغات پارتیزانی 0

نمونه هایی از تبلیغات پارتیزانی

نمونه هایی از تبلیغات چریکی عبارتند از:

تبلیغات دهان به دهان (WOM)

تبلیغات به وسیله پیامک (SMS)

تبلیغات در محل های فروش (POP): چرا که ممکن است تبلیغات در رادیو و تلویزیون گران باشد، ولی در مارکت پِلِیس ها خوب باشد و بهره خوبی را بازگرداند

مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی 0

مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی

سازمانی که پیگیری استراتژی بازاریابی پارتیزانی را انتخاب می کند، به این مسئله آگاه است که بازاریابی یک فرایند و نه یک رویداد است لوینسون، یک حمله بازاریابی گام به گام را مطرح می سازد که به پارتیزان کمک می کند تا جنگهای واقعی را برای تولید سود برنده شود:

تفاوتهای بازاریابی پارتیزانی و سنتی 0

تفاوتهای بازاریابی پارتیزانی و سنتی

لوینسون، ۱۲ مورد را به عنوان تفاوتهای میان بازاریابی سنتی و پارتیزانی مطرح کرده است که در ادامه بیان می شوند:

1) بازاریابی سنتی نیازمند آن است که شما پول یا سرمایه خود را در فرایند بازاریابی سرمایه گذاری کنید.

ابزارهای بازاریابی پارتیزانی 0

ابزارهای بازاریابی پارتیزانی

لوینسون مهمترین مطلبی را که هر بازاریاب باید در مورد حرفه خود بداند، در 16 راز خلاصه کرده است. در صورت انجام دادن این 16 راز، حتما کسب وکار شما موفق تر از رقبایتان خواهد شد.

تکنیکهای عملیاتی در بازاریابی پارتیزانی 0

تکنیکهای عملیاتی در بازاریابی پارتیزانی

تکنیک های بسیاری در بازاریابی نامنظم یا پارتیزانی وجوددارد. جی کنراد لوینسون در مقاله ای تحت عنوان “100 guerrilla marketing weapons” صد حربه برای بازاریابی پارتیزانی ذکر کرده است که به برخی از آنها اشاره می شود:

اصول بازاریابی پارتیزانی 0

اصول بازاریابی پارتیزانی

بازاریاب پارتیزانی باید خلاق باشد و روش های نامنظم و غیرمعمول ارتقا و پیشبرد را طراحی و تدبیرکند او باید کلیه ارتباطات و تماس های خود را، چه حرفه ای و چه شخصی به کارگیرد و نیز شرکت و محصول آن را آزمون کند و به دنبال منابع تبلیغاتی باشد.

شمارنده