طرح کارآفرینی کاریزون

 

 "جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کاریزون اینجا کلیک کنید"

 

 

 


برگزاری مصاحبه استخدام 0

برگزاری مصاحبه استخدام

«مشاغل کوچک» اقتضائات خود را دارد. استخدام نیروهای پرتوان و لایق ضروری است اما شما هزینه گروه مشاوران زبده را ندارید.

ارگونومی و کاربرد آن چیست؟ 0

ارگونومی و کاربرد آن چیست؟

● مقدمه

در جهان کنونی و در سرآغاز سده بیست و یکم میلادی، علوم، بخش عمده‌ای از مشکلات افراد را در سیستم‌های کاری گوناگون حل و فصل کرده است.

شش سیگما 0

شش سیگما

شش سیگما یک استراتژی تحول سازمانی است.

 

استراتژی تحولی شش سیگما ، سیستمی است که موجب توسعه و گسترش متدهای مدیریتی، آماری و نهایتا حل مشکلات شده و به شرکت امکان جهش و تحول را می‌دهد.

 

مدل A.I.D.A چیست؟ 2

مدل A.I.D.A چیست؟

چهار حرف AIDA از کلمات زیر بدست آمده است:

A = ATTENTION به معنی توجه

I = INTEREST به معنی علاقه

مفهوم 4C بازاریابی 1

مفهوم 4C بازاریابی

هنگامی که شما یک پروژه جدید بازاریابی دارید، چگونه بر موثرترین روش‌ها تمرکز می‌کنید؟ چگونه می‌توانید وظایف خود را به بخش‌های قابل کنترل تقسیم کنید؟

10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی 0

10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی

1 - سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید

تنها ابزار بازاریاب و فروشنده تلفنی ، صدای اوست. بنابر این همان طور که یک نوازنده ماهر و چیره دست با ساز خود هنرنمایی می کند، یک بازاریاب و فروشنده تلفنی هم باید با صدای خویش هنر خویش را نشان دهد.

انواع شیوه های سوال کردن در مذاکرات تجاری 2

انواع شیوه های سوال کردن در مذاکرات تجاری

در هنگام برقراری ارتباطات کلامی و سخن گفتن با مشتری آشنایی با روش های طرح سوال و فنون پرسش کردن می تواند نقش یک سلاح قوی برای برقراری ارتباط با مشتری را ایفا کند. فروشنده با استفاده از طرح سوال مناسب می تواند مشتری را به پاسخ وادار کند تا این که:

شمارنده