رونق , مشاوره بازاریابی , کارآفرینی , کسب و کار , سرمایه گذاری , کلینیک کسب و کارزیره به کرمان نبریم ...! (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18)
زیره به کرمان نبریم ...! (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18)

زیره به کرمان نبریم ...! (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18)

فروش تنها کاری نیست که باید انجام دهیم بلکه باید یاد بگریم که قبل از تولید یا خرید یک کالا برای داد و ستد مراحلی هست که باید مورد توجه قرار گیرد و فروش مرحله آخر یک کسب و کار است. (البته بدون در نظر گرفتن خدمات پس از فروش و مباحث مربوط بهCRM)

بازاریابی این روزها به معنی فروش محصول یا خدمات تعبیر می گردد که کاملا اشتباه است.

بازاریابی می تواند کل عملیات پیش تولید، تولید و پس از تولید و فروش را شامل گردد و کسب وکار را تحت الشعاع قرار دهد بصورتیکه اگر بازاریابی بصورت کاملا درست قبل از شروع به تولید یا خرید یک کالا انجام گیرد موجب تعالی و سودآوری گشته و هم چنین بالعکس اگر این مقوله مهم را از کسب و کارمان حذف کنیم و یا به معانی دیگر تعبیر کنیم خدای نکرده موجب ورشکستگی و بروز مشکلات عدیده می گردد.

صاحبان کسب و کار باید بدانند محصولی که تولید یا تهیه می نمایند تا به سودآوری برسند باید قبل از هر اقدامی بازاریابی نمایند و بدانند که محصول مورد نظرشان در بازار هدفی که در نظر دارند فروش خواهد داشت یا نه. (با در نظر گرفتن آمیخته بازاریابی 4P)

متاسفانه برخی از این صاحبان کسب وکار واقعا قصد فروش زیره به کرمان دارند.

برچسب ها: دغدغه های مدیریتی , مدیریت , مدیریت بازاریابی , فروش , 4p , آمیخته بازاریابی


نظرات

نکته :
- نظرات شما ممکن است پس از تائید مدیر نمایان شود.
- لطفا از زبان پارسی برای نظر دادن استفاده کنید



  1. هیچ نظری ثبت نشده است

    شما اولین نفر باشید !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Image Reload Image


شمارنده