رونق , مشاوره بازاریابی , کارآفرینی , کسب و کار , سرمایه گذاری , کلینیک کسب و کارچشمها را باید شست، جور دیگر باید دید ... (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18)
چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید ... (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18)

چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید ... (بخشی از مقاله ی "جناب مدیر لطفا به فردا فکر کن" نوشته وحید خوشباف 1390/6/18)

متاسفانه یکی از دغدغه های من اینست که برخی از مدیران و صاحبان کسب و کار نمیخواهند چشمان خود را باز کنند و تغییرات اطراف خود را ببینند.

این افراد هم چنان به سبک کسب و کار خود اعتقاد داشته و با وجود مشکلات عدیده که برایشان پیش می آید و شاهد عدم پیشرفت و حتی پسروی و شکست در کار هستند باز بر روی روشهای تجاری و روابطی خود (اعم از رابطه با فروشندگان، خریداران، رقبا، همکاران و پرسنل) پا فشاری می نمایند.

درست است زمان آن نرسیده که به تجارت، بازار و روابط مدرن برسیم اما سنت گرایی مطلق و پا فشاری بر اصولی که رو به تناسخ می رود برای کسب و کار سمی مهلک بوده و باعث عقب ماندگی می گردد.

من همیشه پیشنهاد داده ام علاوه بر حفظ اصول سنتی باید آیتمهای مدرن و جدید را به کسب و کارمان تزریق نماییم تا نهایتا به کسب و کاری مدرن برسیم و در عرصه رقابت باقی بمانیم.

به نظر من در این برهه زمانی نه باید سنت گرای محض بود و نه مدرن گرای محض، علی الخصوص که بازار سنتی هنوز بر تجارتمان سایه افکنده.

بیایید با چشمان باز ، روحیه ای پویا و انعطاف پذیری همگام با تغییرات مفید پیش برویم چرا که زمان دشمن کسبمان است.

برچسب ها: مدیریت , دغدغه های مدیریتی , مدیریت سازمانی , رهبری


نظرات

نکته :
- نظرات شما ممکن است پس از تائید مدیر نمایان شود.
- لطفا از زبان پارسی برای نظر دادن استفاده کنید



  1. هیچ نظری ثبت نشده است

    شما اولین نفر باشید !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Image Reload Image


شمارنده