رونق , مشاوره بازاریابی , کارآفرینی , مدیریت , سرمایه گذاری , کلینیک کسب و کارتکنیکهای عملیاتی در بازاریابی پارتیزانی

طرح کارآفرینی کاریزون

 

 "جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کاریزون اینجا کلیک کنید"

 

 

 


تکنیکهای عملیاتی در بازاریابی پارتیزانی

تکنیکهای عملیاتی در بازاریابی پارتیزانی

تکنیک های بسیاری در بازاریابی نامنظم یا پارتیزانی وجوددارد. جی کنراد لوینسون در مقاله ای تحت عنوان “100 guerrilla marketing weapons” صد حربه برای بازاریابی پارتیزانی ذکر کرده است که به برخی از آنها اشاره می شود:

▪ اقدامات کلامی یا شفاهی

▪ دستیابی مستقیم به مشتریان از طریق جریانات و اقدامات عادی روزمره آنها

▪ نظرخواهی یا نظرسنجی شخصی

▪ تبلیغات پیشرو/ اقدامات تبلیغاتی

▪ بازاریابی تلفنی از طریق کلیه اعضای شرکت

▪ نامه های شخصی

▪ تبلیغات اینترنتی

▪ جلسات و نشست های شخصی

▪ آگهی های طبقه بندی شده

▪ مجموعه اقدامات پست مستقیم

▪ برنامه بازاریابی

▪ لیست mail و آدرس فروشندگان

▪ تقویم بازاریابی

▪ مشتریان راضی

▪ کارت تجاری

▪ سخنرانی و صحبت در هر مکانی

▪ پیگیری (fellow up)

▪ نمونه مجانی و....

بازاریابی پارتیزانی برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده بود، لیکن اکنون به طور فزاینده ای توسط کسب و کارهای بزرگ به کار گرفته می شود.

برچسب ها: بازاریابی , تحلیل بازار , استراتژی , پارتیزانی , چریکی , مدیریت بازاریابی


نظرات

نکته :
- نظرات شما ممکن است پس از تائید مدیر نمایان شود.
- لطفا از زبان پارسی برای نظر دادن استفاده کنید



  1. هیچ نظری ثبت نشده است

    شما اولین نفر باشید !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA Image Reload Image


شمارنده