رونق , مشاوره بازاریابی , کارآفرینی , مدیریت , سرمایه گذاری , کلینیک کسب و کارمقالات

طرح کارآفرینی کاریزون

 

 "جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کاریزون اینجا کلیک کنید"

 

 

 


بازاریابی پارتیزانی یا چریکی 0

بازاریابی پارتیزانی یا چریکی

بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)، مفهومی است که اول بار توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال ۱۹۸۲ تشریح شد؛

روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیتهای ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم.

 کایزن چیست و کاربرد آن در مدیریت کدام است؟ 0

کایزن چیست و کاربرد آن در مدیریت کدام است؟

کایزن چیست

آشنایی سازمان‌ها با مفاهیم مرتبط با کیفیت و بهره وری  واستفاده از آن در اداره واحدهای تولیدی از جمله اقداماتی است که می تواند نقش موثری در ارتقاء جایگاه وعملکردآنها درعرصه های رقابت داخلی وخارجی داشته باشد.

راه ساده ی ایجاد کسب وکار با سرمایه ی اندک یا بدون سرمایه 3

راه ساده ی ایجاد کسب وکار با سرمایه ی اندک یا بدون سرمایه

۱. حداقل کردن هزینه ها از طریق:

خرید تجهیزات دست دوم: ماشین آلات و تجهیزات دسته دوم هزینه ها را می توانند تا ۵۰ درصد در آغاز کار کم نمایند.

تخفیف برای خرید نقدی : می توان با خرید نقدی محصولات از تخفیف هایی بهره برد که هزینه ها را کم می کند.

مدیریت ژاپنی 5S 3

مدیریت ژاپنی 5S

واژه 5s بیانگر پنج کلمه است که در انجام کارها در سازمان ، کارخانه و یا حتی در زندگی شخصی در منزل قابل اعمال میباشد. منشا 5s همانند خیلی از اصطلاحات و فنون امروزه از ژاپن است. این پنج واژه را در زبان ژاپنی و انگلیسی در ذیل میبینید:

۱۲ اشتباه مؤسسین شرکتها در آغاز کار 0

۱۲ اشتباه مؤسسین شرکتها در آغاز کار

فکری عالی در سرتان است. نقشه شروع یک کار جدید را در ذهن دارید، مشکل مالی وجود ندارد و آماده اید که شرکت را راه بیاندازید. علاوه بر آن چیزهایی که اغلب در آغاز هر کاری افراد فراموش می کنند، چند اشتباه متداول وجود دارد که اکثر موسسین شرکت ها مرتکب می شوند.

دلیل ورشکستگی کسب و کارهای کوچک 1

دلیل ورشکستگی کسب و کارهای کوچک

شاهد ورشکستگی و پایان تجارت یک شرکت بودن، بسیار سخت است.

۱۰ دلیل اصلی ورشکستگی در کسب و کارهای کوچک به شرح زیر است:

۱) فقدان سرمایه کافی

پول می تواند علت اصلی تمام ورشکستگی ها در تجارت باشد.

قیمت گذاری محصول 0

قیمت گذاری محصول

‌قیمت از نظرلغوی یعنی سنجش، ارزیابی، اندازه و معیار. قیمت در بازار عبارت است از ارزش مبادله‌ای کالا و خدمت که به صورت واحد پول بیان می‌شود.

اشتباهات رایج در تبلیغات 0

اشتباهات رایج در تبلیغات

بارها مشاهده شده مدیران شرکت‌ها و کارگزاران تبلیغات با وجود صرف هزینه‌های گزاف در بخش معرفی و تبلیغات، از عدم بازدهی مناسب و نتایج غیرسودمند حرکت‌های تبلیغاتی خود ناراضی هستند.

شیوه های طراحی شعار تبلیغاتی 0

شیوه های طراحی شعار تبلیغاتی

مقدمه

" شعار تبلیغاتی عبارتی اسـت دربـاره سازمان یا مـحصولی خاص، که درباره ویـژگی ها و مزیـتهای آن مطرح می گردد. این عبارت در کلیه تبلیـغات سازمان تکرار می شود و همچـنین در ذهـن مخاطـب ماندگار خواهـد شـد. تنظیم شعار تبلیغاتی کار چندان ساده ای نیست.

استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک 0

استراتژی بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

بازاریابی یکی از بزرگترین چالش های هر شرکت بازرگانی به شمار می رود که میتواند بیشترین تاثیر را بر موفقیت و شکست آن شرکت داشته باشد. اگر نتوانید هر هفته مشتریان جدیدی را به سمت تجارت خود بکشانید، خیلی زود از رده رقابت کنار زده خواهید شد.

شمارنده