رونق , مشاوره بازاریابی , کارآفرینی , کسب و کار , سرمایه گذاری , کلینیک کسب و کارمقالات
مدل A.I.D.A چیست؟ 2

مدل A.I.D.A چیست؟

چهار حرف AIDA از کلمات زیر بدست آمده است:

A = ATTENTION به معنی توجه

I = INTEREST به معنی علاقه

مفهوم 4C بازاریابی 1

مفهوم 4C بازاریابی

هنگامی که شما یک پروژه جدید بازاریابی دارید، چگونه بر موثرترین روش‌ها تمرکز می‌کنید؟ چگونه می‌توانید وظایف خود را به بخش‌های قابل کنترل تقسیم کنید؟

10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی 0

10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی

1 - سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید

تنها ابزار بازاریاب و فروشنده تلفنی ، صدای اوست. بنابر این همان طور که یک نوازنده ماهر و چیره دست با ساز خود هنرنمایی می کند، یک بازاریاب و فروشنده تلفنی هم باید با صدای خویش هنر خویش را نشان دهد.

انواع شیوه های سوال کردن در مذاکرات تجاری 2

انواع شیوه های سوال کردن در مذاکرات تجاری

در هنگام برقراری ارتباطات کلامی و سخن گفتن با مشتری آشنایی با روش های طرح سوال و فنون پرسش کردن می تواند نقش یک سلاح قوی برای برقراری ارتباط با مشتری را ایفا کند. فروشنده با استفاده از طرح سوال مناسب می تواند مشتری را به پاسخ وادار کند تا این که:

تکنیک های ارتباطی در مذاکرات تجاری 0

تکنیک های ارتباطی در مذاکرات تجاری

ارتباطات کلامی :

کلمات در پیامی که به دیگری منتقل می کنید تاثیر فراوانی دارد. در محیط کار، شما نماینده وسفیر کسب وکارتان هستید و باید کلماتی را انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت کمپانی تان باشد.

مراحل مختلف یک مذاکره تجاری 0

مراحل مختلف یک مذاکره تجاری

1) ایجاد رابطه

نخستین قدم در مذاکره، رابطه سازی بین طرفین مذاکره است. در فرهنگ های مختلف برای این مرحله از مذاکره امتیازهای متفاوتی در نظر گرفته می شود.

مثلا ژاپنی ها برای برقراری رابطه اولیه نسبت به آمریکایی ها اهمیت زیادی قائل هستند.

سبک های مذاکره تجاری 0

سبک های مذاکره تجاری

سبک مذاکره در هر کشور از ویژگی های فرهنگی آن کشور است. بنابراین به تعداد فرهنگ های گوناگون سبک های مذاکره وجود دارد و به سختی می توان به شناخت دقیقی از این گوناگونی ها دست یافت.

شمارنده